logo    Smaltoli  Smaltované nádobí  Smalt - stoprocentní tradice 

Obchodní podmínky
Úvod k Obchodním podmínkám.

Jmenuji se Miloš Stárek a pracuji jako distributor české firmy SMALTUM Praha. Přeji Vám příjemný nákup. Věřím, že budete s nabídkou zboží  spokojeni a budete se rádi vracet.

Miloš.

Praha 2. ledna 2005

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup

v internetovém obchodě SMALTOLI

Podle zákona o evidenci tržeb musí prodávající  vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň musí zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, při technickém výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

1 - VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

1.1. Kupu učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Pokud jsou v této smlouvě uvedeny výše poplatků za služby, obsahují vždy příslušnou DPH.

1.2.  Kurz EUR - Kč je v on-line shopu www.smaltoli.cz nastaven 1EUR = 25Kč. Kurz se mění pouze při zásadních změnách.

2  - OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

2.1. Name vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu nebo písemně na naši adrese.

2.2. Předtem smlouvy je smaltované plechové nádobí a dárky pro dárková balení uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Zboží se dodává bez dekorací.

2.3. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat zboží dle specifikace tomto internetovém obchodě a po dohodě při případných změnách v objednávkách a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží. Výrobky vyhovují normám, předpisům a nařízením, které jsou  platné na území České republiky.  

2.4. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.  K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

2.5. Odesláním závazné objednávky se v případě nepřevzetí zásilky v České republice kupující zavazuje uhradit náklady za službu poskytovatele přepravy zásilky. V případě nepřevzetí zásilky má prodávající dle Občanského zákona právo na uhrazení vzniklých nákladů za službu poskytovatele přepravy zásilky v plné výši.

2.6. Odesláním závazné objednávky se v případě nepřevzetí zásilky mimo Českou republiku kupující zavazuje uhradit náklady za službu poskytovatele přepravy zásilky.

2.7. V přípa, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

2.8. Na zlevněné zboží - akce, výprodej, sleva apod., pokud není upraveno jinak, nelze uplatnit VO slevu obchodníkům (nastavenou v programu Webareal, v kterém je e-shop aktuálně realizován). Pro VO odběratele se za slevu nepovažuje nepřeškrtnutá cena v kartě výrobku.

2.9. Z důvodu zaokrouhlování cen, různého nastavení cen u jednotlivého zboží a z důvodu umisťování  zlevněného zboží www. smaltoli.cz, může docházet u VO cen ke zkreslení výsledných VO cen. Z tohoto důvodu je rozhodující aktuální VO ceník, který VO odběratelé dostávají vždy při zahájení spolupráce a dále při všech změnách cen.

2.10 Minimální výše nákupu pro VO odběratele je 4000 Kč vč.DPH.

3 - POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY A ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

3.1. Potvrze objednávky vám zašleme e-mailem. O zkompletování objednávky a odeslání zboží budete informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.

3.2. Změny v objednávce vzniklé z důvodu nedostupnosti zboží budeme vždy projednávat telefonicky. Na daňovém dokladu bude tato odsouhlasená změna vyznačena.

4 - ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

4.1. Objednávku můžete kdykoliv zrušit e-mailem na milos.starek@gmail.com. Stačí uvést  jméno a číslo objednávky. Při atypické výrobě a při popisování výrobků požadujeme 100% zálohu a tuto  zálohu na výrobu nevracíme, pokud byla výroba provedena.

5 - BALNÉ, PŘEPRAVNÉ, DOBĚREČNÉ

5.1. Objedna zboží s dodáním v České republice zašleme na dobírku nebo po platbě předem prostřednictvím služby PPL. 

5.2. Objedna zboží s dodáním mimo Českou republiku - přepravu řešíme individuálně. Zboží odesíláme po jeho uhrazení. Veškeré náležitosti se projednávají e-mailem.

6 - DODACÍ LHŮTA

6.1. Dodací lhůta pro zboží s dodáním v České republice je od upřesnění objednávky od 3 pracovních dnů do 30 pracovních dnů. U atypických zakázek se termín dodání upřesní podle povahy prací a materiálu. Pokud kupující potřebuje zboží do určitého termínu, musí tuto skutečnost vyznačit v poznámce objednávky. Kupujícímu nevzniká žádný finanční nárok za případnou škodu při pozdním dodání zboží pokud termín neupřesní v objednávce. Kupujícímu nevzniká žádný finanční nárok za případnou škodu za nedodání zboží, ať už je příčina jakákoliv.

6.2. Dodací lhůta pro zboží s dodáním mimo Českou republiku se prodlužuje o dobu doručení přepravcem.

7 - VÝMĚNA ZBOŽÍ

7.1. V České republice nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Oznámení o výměně se zasílá e-mailem milos.starek@gmail.com. Zboží se následně zasílá výhradně doporučeným balíkem, ne na dobírku. Náklady spojené s výměnou zboží nese v plné výši kupující. Náklady se skládají z poštovného za opětovné zaslání. Manipulační poplatek za příjem a výdej zboží neúčtujeme. Pokud bude zboží kupujícím zasláno na dobírku prodávajícímu, prodávající ji odmítne převzít. Kupujícímu z toho nevznikají žádné finanční nároky vůči prodávajícímu.

7.2. U zboží s dodáním mimo Českou republiku se výměny zboží neprovádí.

8 – VRÁCENÍ PENĚZ

8.1. V souladu se Zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 máte jako zákazník shopu www.smaltoli.cz právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a nepoškozené a nepoužité zboží vrátit. Vráceny budou peníze za zboží, včetně ceny za dopravu zboží, která byla kupujícím uhrazena.

8.2. VO odběratelům nepoškozené a nepoužité zboží odkoupíme zpět v nákupních cenách platných při prodeji, nebudou - li aktuální ceny nižší.

9 - REKLAMACE A ZÁRUKA

9.1. Smaltované plechové nádobí je určeno pro studenou a  teplou stravu a nápoje. Je určeno pro elektrické sporáky, indukční  sporáky, plynové sporáky a k vaření na přímém ohni. Lze ho umývat v myčce na nádobí.

9.2. Případ reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi. V případě nutnosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady a poškození je kupující povinen neprodleně oznámit e-mailem do dvou dnů od převzetí  zásilky naší firmě na adresu milos.starek@gmail.com. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Dobu přepravy určuje přepravce. Kupujícímu nevzniká žádný finanční nárok za případnou škodu za pozdní dodání zboží. Kupujícímu nevzniká žádný finanční nárok za případnou škodu za nedodání zboží, ať už je příčina jakákoliv.

9.3. Při reklamaci nás nejprve informujte telefonicky, e-mailem nebo písemně. Následně zboží zasílejte zásadně jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu. Do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu, okopírovaný doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

9.4. Lhůta na vyřízení reklamace je stanovena dle zákona do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží k reklamaci. V případě oprávněné reklamace Vám reklamované zboží vyměníme nebo vrátíme zpět uhrazenou částku.

9.5. Na veške zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku a na vady vzniklé  nesprávným skladováním. Za vadu se nepovažuje prolínání jednotlivých barev smaltu do sebe, např. bílé tečky v modrém poli.

Právní doložky :

Rozpor z Kupní smlouvy

V přípa, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("Rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.

Lta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Miloš Stárek, Ing.
Krušnohorská776/4
Liberec 7 – Jeřáb

460 03

Tel. : 732829337

milos.starek@gmail.com


IČ:    11123664

DIČ:CZ 6001020322

Zákony a předpisy :


- Zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- Zákon č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

nahoru

Prohlášení o shodě

IMG_0001.jpg

NDA4Njg2